سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دستگیری زنان سارق حرفه ای در کنگاور


حوادث/ دستگیری زنان سارق حرفه ای در کنگاورایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری دو سارق حرفه ای زن خبر داد و گفت: این متهمان در حین سرقت مغازه دستگیر و بازداشت شدند.

سرهنگ حسین براری روز چهارشنبه اظهار داشت: شب گذشته مأموران گشت کلانتری مرکزی در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه شدند دو زن در حال دستکاری قفل یک مغازه هستند.
وی افزود: این طرز رفتار ظن مأموران را برانگیخت و به احتمال اینکه آنها سارق هستند به تعقیب آنها پرداخته و در فرصتی مناسب دستور توقف دادند و آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کنگاور عنوان کرد: متهمان که از شهرستان همجوار وارد حوزه استحفاظی شده بودند در بازجویی های تخصصی مأموران به جرم خود مبنی بر سرقت مغازه اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در شرق کرمانشاه واقع شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دستگیری ۱۰۶ سارق حرفه ای خطرناک