سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهدای آگاهی فاتب در مقر پلیس آگاهی تشییع شدند


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر دو تن از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار قادر کریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی فاتب، حسین طلا نماینده مردم تهران و جمعی از مقامات قضایی و انتظامی حضور داشتند.

گفتنی است پیکر شهید سروان فرهاد حاج محمدی و شهید استوار مصطفی یوسفی طی تشریفات نظامی و در جمع انبوه همکارانشان در مقر پلیس آگاهی تهران تشییع شد و برای خاک‌سپاری عازم بهشت زهرا شد لازم به ذکر است که این دو مأمور در حین انجام ماموریت و در حادثه رانندگی در روز پنج‌‌شنبه به شهادت رسیدند.

اتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری و درگیری پلیس با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ