سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مازندران در نکا برگزار شد


به گزارش ایرنا، امام جمعه نکا شامگاه یکشنبه با اشاره به وجود برخی کاغذبازی ها در برخی ادارات و حمایت نکردن از سرمایه گذاران گفت: حل معضلات و مشکلات اقتصادی کشور و حمایت از سرمایه گذاران از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی افزود: بسیاری از طرح ها و اهداف بزرگ ما در پیچ و خم های اداری جا مانده است و باید کمک شود تا با حمایت از این طرح ها، برای شکوفایی آن تلاش کنیم تا شاهد رونق در منطقه و کاهش بیکاری باشیم.
وی با اشاره به پروژه نیمه تمام بیمارستان خصوصی نکا ادامه داد: این بیمارستان نیز علی رغم تلاش همه جانبه سرمایه گذاران، حدودپنج سال در پیچ و خم های اداری جا مانده است و مسئولان باید به داد این طرح های نیمه کاره و رها شده برسند و نگذارند اقتصاد مقاومتی نیز درگیر کاغذبازی ها شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در این جلسه گفت: اهمیت واحدهای کوچک در دنیا بی مانند و مثال زدنی است و حتی صادرات برخی از کشورها نیز براساس همین واحدهای کوچک تولیدی است که باید در داخل کشور ما نیز مورد توجه قرار گیرد.
محمد محمدپور عمران افزود: مردمی کردن اقتصاد یکی از موارد مهم در اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم در این رابطه بدرستی وارد شویم و با استفاده از یکصد شرکت پخش در مازندارن برای توزیع تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی، وارد شده و بازار در اختیار آنان قرار داده و در اخذ جواز کسب نیز کمک کار باشیم.
فرماندار نکا نیز در سخنانی اظهار داشت: بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید موجب توسعه و ایجاد تحول در کشور شود به نحوی که مخاطرات بین المللی نتواند بر اقتصاد کشور اثر منفی بگذارد.
جعفر احمدی با اشاره به وجود آب مناسب باآبگیری سد گلورد و خاک حاصلخیز در نکا در زمینه اشتغال زایی در کشت گیاهان دارویی در منطقه بیش از گذشته فعال شویم و با رشد مشاغل خانگی، علاوه بر ایجاد ایجاد اشتغال، در رونق اقتصاد خانوارها تلاش کنیم و مهاجرت معکوس به روستاها ایجاد کنیم.
شهرستان حدود 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع شده است.ک3/
7332/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی