سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعلام لیست فیلم های با بیشترین دانلود غیرقانونی در سال 2015


علیرغم محدودیت های شدید قانونی باز هم هر ساله به آمار دانلود غیر قانونی محصولات فرهنگی در جهان اضافه می شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سال 2015 باز هم با افزایش میزان دانلود غیر قانونی فیلم ها و محصولات فرهنگی در سطح جهان مواجه بودیم. با پایان یافتن سال 2015 لیست بیشترین دانلود های غیرقانونی سال هم اعلام شد.

 بر همین اساس فیلم «در میان ستارگان» ساخته کریستوفر نولان با بیش از 46 میلیون دانلود غیرقانونی بیشترین ضرر را کرده است.  در رتبه دوم «سریع و خشن 7» قرار دارد که بیش از 44 میلیون بار به صورت غیر قانونی دانلود شده است. رتبه سوم هم در اختیار «انتقام جویان: عصر الترون ها» است که بیش از 41 میلیون بار دانلود غیر قانونی شده است.

«دنیای ژوراسیک»، «مکس دیوانه: جاده خشم»، «تک تیرانداز آمریکایی»، «Fifty Shades of Grey»، «هابیت: نبرد پنج ارتش»، «ترمیناتور: جنسیز» و «مامور مخفی» که در رتبه های چهارم الی دهم این فهرست قرار دارند بین 30 میلیون تا 37 میلیون بار دانلود شده اند.

فیلم های «فکوس»، «سن آندرس» و دو انیمیشن «مینیون ها» و «Inside out» در رتبه های بعدی این فهرست قرار گرفته اند.

نکته تاسف بار در این فهرست این است که فیلم اول سال گذشته «گرگ وال استریت» در حدود 30 میلیون دانلود غیر قانونی داشته اما با یک افزایش آمار 50 درصدی فیلم اول امسال بیش از 45 میلیون بار دانلود شده است.


ویدیو مرتبط :
دانلود تیزر آیتم لیست سیاه (نقد بازی اسپلینترسل بلک لیست)