سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رزمایش نیروی هوایی رژیم اسرائیل برای مقابله با موج حملات موشکی کوبنده ایران و حزب‌الله لبنان


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از انجام رزمایش ویژه نیروی هوایی اسرائیل برای آن‌چه که مقابله با توان موشکی ایران و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان نامیده شده است، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی اسرائیل در این رزمایش تمرین مقابله با جنگ موشکی که ایران و بازوهای نیابتی‌اش با شلیک هزاران موشک انجام می‌دهند را شبیه سازی و اجرا کرد.

در این رزمایش علاوه بر مقابله فرضی با حملات موشکی ایران ، نبرد با نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان نیز تمرین شد.

اندیشکده آمریکایی هریتیج نیز اخیرا در مطلبی نوشت: توان موشکی ایران تهدیدی جدی علیه پایگاه‌های آمریکا و متحدانش چون ترکیه، اسرائیل، مصر  از غرب ، عربستان سعودی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس از جنوب ، افغانستان و پاکستان از شرق است و البته اسرائیل بیشترین خطر را از ناحیه ایران احساس می‌کند که حکومت تندروی شیعه مسلک ایران از اسرائیل به عنوان «شیطان کوچک» یاد می‌کند و از این نظر بعد از آمریکا در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

 در خاتمه گزارش اندیشکده هریتیج آمده است : ایران تهدید ‌بزرگتری را برای اسرائیل تا به آمریکا دارد و باید در نظر داشت که اسرائیل کوچک‌تر از آمریکا بوده و قابلیت‌های نظامی کمتری نیز در قیاس با آمریکا برای تقابل با ایران دارد. اسرائیل اینک در برد موشک‌های شهاب 3 ایران قرار دارد و از سویی دیگر با هزاران موشک و راکت برد کوتاه اهدایی ایران به حزب‌الله لبنان و گروه حماس فلسطین تمام اسرائیل آسیب پذیر است.

انتهای پیام/

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

 

http://fna.ir/PHZND4


ویدیو مرتبط :
درگیری یک نفر مجاهد حزب الله با نیروی هوایی اسرائیل