سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری تجمعات همبستگی فلسطینیان با شبکه «المیادین»


برگزاری تجمعات همبستگی فلسطینیان با شبکه «المیادین»

فارس/ گروه‌های مختلف فلسطینی به ویژه اصحاب رسانه در اعلام حمایت از شبکه «المیادین» دست به برگزاری تجمعات گسترده در کرانه باختری و نوار غزه زدند.

عصر امروز تجمعات گسترده‌ای در همبستگی با شبکه «المیادین» در رام‌الله و نوار غزه با شرکت گروه‌های مختلف فلسطینی به ویژه اصحاب رسانه برگزار شد.

بر اساس گزارش «المیادین»، انجمن روزنامه‌نگاران دموکراتیک در غزه اعلام کرد: آنچه در حال حاضر علیه المیادین انجام می‌شود تلاشی برای هدف قرار دادن ملت فلسطین و انتفاضه آن است.

اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطین نیز اعلام کرد: شبکه المیادین از تمام مظلومین جهاد و ملت‌های عربی در سوریه، لیبی و یمن و غیره دفاع می‌کند .

«احمد عوده» عضو جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه علیه المیادین در حال انجام است لکه ننگی بر پیشانی امت است.

«کاید غول» عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تصریح کرد: تجمع امروز نشان داد که المیادین تنها نیست؛ وی افزود: از تصمیم «عرب ست» در وهله اول اسرائیل و سپس آمریکا و کشورهای عربی که از فریاد ملت‌ها می‌ترسند، سود می‌برند.

«طلال ناجی» عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت: تصمیم عرب‌ست در حق شبکه المیادین ظالمانه و سیاسی است.

شرکت ماهواره‌ای و سعودی «عرب ست» اخیرا به منظور متوقف ساختن فعالیت شبکه خبری المیادین در لبنان، مقامات بیروت را به فسخ قرار داد دوجانبه و انتقال ایستگاه پخش این شرکت از منطقه «جوره البلوط» به اردن تهدید کرد.

گروه‌های فلسطینی دیروز به برگزاری تجمعات گسترده فرا خوانده بودند.


ویدیو مرتبط :
همبستگی فلسطینیان با دولت و مردم سوریه