سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قیمت سرشماره های ۴ و ۵ رقمی تلفن تغییر کرد


کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نرخ های جدید سرشماره های ۴ و ۵ رقمی تلفن ثابت را تصویب کرد.

مهر/ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نرخ های جدید سرشماره های ۴ و ۵ رقمی تلفن ثابت را تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در جلسه ۲۲۲ خود، تعرفه واگذاری سرشماره های ۴ و ۵ رقمی استانی و کشوری تلفن ثابت را اصلاح کرد.

این تغییر قیمت بر مبنای تغییر قیمت پایه سالیانه شماره ارائه خدمت تلفن ثابت، از یکهزار ریال به یکهزار و ۶۰۰ ریال انجام شده است.

همچنین اصلاح نرخ های جدید سرشماره های مخابراتی، پیرو مصوبه شماره ۱۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تبصره ۲ بند ۲ الحاقیه موافقت نامه شرکت مخابرات ایران، صورت گرفته است. به این معنی که در این تبصره مقرر شده است در صورت اصلاح تعرفه حق استفاده از شماره گذاری، تعرفه خدمات سرشماره توسط دارنده پروانه، ارائه و اصلاح شود.

این موضوع از سوی رگولاتوری پیشنهاد و در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و به تصویب رسید و از مهرماه لازم الاجرا است.

در این مصوبه قید شده است که در صورت تغییر قیمت پایه سالیانه شماره برای ارائه خدمات تلفن ثابت، این مبالغ نیز اصلاح خواهد شد.

براساس نرخ های جدید، قیمت پایه سر شماره تلفن ۴ رقمی کشوری ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۵ رقمی آن یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.


ویدیو مرتبط :
گزارش بیست و سی از قیمت فروش شماره های 4 و 5 رقمی توسط مخابرات