ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازي در برزيل براي ما بار فني خوبي دارد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 18:31

بازي در برزيل براي ما بار فني خوبي دارد

مهر/ سرمربي تيم ملي فوتسال ايران مي‌گويد بازي در مسابقات جايزه بزرگ برزيل بار فني خوبي براي تيمش خواهد داشت.
محمد ناظم الشريعه بعد از ورود تيم ملي به برزيل براي حضور در مسابقات جايزه بزرگ اظهار کرد: ما دوشنبه شب (به وقت برزيل) وارد سائوپائولو شديم و چون به پرواز بعدي نرسيديم، شب در همين شهر مانديم. سپس صبح امروز سه شنبه عازم اوبرابا شديم و از اينجا به اولبرا خواهيم. اگر فرصت شود امروز يک جلسه تمرين خواهيم کرد.
سرمربي تيم ملي فوتسال، تاکيد کرد: آمادگي تيم ملي براي ما قبل از شرکت در مسابقات جام ملتهاي آسيا اهميت زيادي دارد. به هر حال ما حداقل سه بازي خوب در مرحله مقدماتي بازي‌هاي جايزه بزرگ انجام مي‌دهيم.
وي افزود: ما در مرحله گروهي با اروگوئه، کلمبيا و آنگولا همگروه هستيم و اگر به مرحله نيمه نهايي هم صعود کنيم، سه بازي خوب ديگر در پيش رو خواهيم داشت. بازي در اين مسابقات براي بازيکنان ما بار فني خوبي دارد.
همچنين سيدرضا افتخاري رئيس کميته فوتسال که با تيم ملي به برزيل رفته است، گفت:حضور در مسابقات جايزه بزرگ براي تيم ملي خوب است چون اين ديدارها تدارکات خوبي براي حضور در جام ملتهاي آسياست که بهمن ماه در ازبکستان برگزار مي‌شود و اميدواريم تيم ملي حضور پرقدرتي در آن ديدارها داشته باشد.
تيم فوتسال ايران در گروه B دهمين دوره رقابتهاي گرند پري با کلمبيا، اروگوئه و آنگولا همگروه شده است. گروه A هم شامل تيم‌هاي برزيل (ميزبان)، پاراگوئه، گواتمالا و زامبياست.
ايران در تاريخ ۱۳ آبان نخستين بازي خود را در اين رقابتها آغاز مي کند.
برنامه سه ديدار مرحله گروهي رقابتهاي ايران به شرح زير است:
* ايران - کلمبيا - ۱۳ آبان
* ايران - آنگولا - ۱۴ آبان
* ايران - اروگوئه - ۱۵ آبان
بازي هاي مرحله نيمه نهايي و نهايي به ترتيب شانزدهم و هفدهم آبان ماه برگزار مي شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خلاصه کتاب شيوه ارائه مطالب علمي و فني رانكوهي