سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهره/ داستان‌خوانی سروش صحت و پانته‌آ بهرام به مناسبت شب یلدا


ایسنا/ دوشنبه شب، 30 آذرماه، برنامه‌ای به مناسبت شب یلدا با هدف زنده نگه داشتن جشن‌ها و آیین‌های ملی، در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.
شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال، همواره در میان ایرانیان گرامی داشته شده و از گذشته‌های دور، بهانه‌ای برای دور همی‌های خانوادگی یا دوستانه و همچنین شنیدن قصه و شعر بوده است. شهر کتاب مرکزی نیز اعلام کرده به این مناسبت تصمیم دارد از علاقه‌مندان شعر و داستان دعوت کند این شب بلند را با کتاب و مطالعه جشن بگیرند.

در این مراسم، سروش صحت، نویسنده و کارگردان و پانته‌آ بهرام، بازیگر هم حضور دارند و ضمن داستان‌خوانی، درباره کتاب و مطالعه نیز گفت‌وگو می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند روز دوشنبه، 30 آذر ساعت ۱۷ به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهر کتاب مراجعه کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چالش پانته آ بهرام