سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار فرقانی: ولایتمداری ویژگی اصلی بسیج است


سردار فرقانی روز پنج شنبه در همایش شکوه ایستادگی در جمع بسیجیان شهرستان شازند استان مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، حکومت امامت و ولایت است، افزود: اکنون پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شمیم معطر امامت و ولایت بر ما حاکم است.
وی اظهار کرد: هرکس می خواهد در دنیا و آخرت سعادتمند باشد باید پیرو ولایت باشد چرا که خوشبختی در گروی حکوت امامت بر جامعه است.
وی، بسیج را گنجینه ای ارزشمند در دفاع از ارزش ها دانست و اظهار کرد: ترویج اندیشه بسیجی در جامعه می تواند کشور را از بسیاری از مشکلات نجات دهد و مردم را در مسیر درست هدایت کند زیرا تفکر بسیجی یعنی برپایی عدالت در جامعه و انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) و منتظر بودن برای تحقق حکومت اسلامی و پیروی از ولایت است..
فرمانده مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون سپاه با تشریح گوشه هایی از واقعه غدیر اظهار کرد: پس از رحلت پیامبر (ص) عده ای از مزدوران اجازه ندادند جریان ولایت بر جامعه سایه بیندازد و ابرهای کینه و نفاق مقابل خورشید ولایت مانع شدند و 25 سال جامعه اسلامی را با خانه نشین کردن امیرالمومنین علی (ع) از محور ولایت دور کردند.
وی با بیان اینکه اگر غدیر در جامعه فراموش شود، کربلا تکرار خواهد شد، افزود: خداوند دوباره بر ما منت نهاد و غدیر در کشور ما تکرار شد و این بار غدیر از آسمان ایران به نام جمهوری اسلامی طلوع کرد.
سردار فرقانی جمهوری اسلامی را بیعت مجدد با غدیر عنوان کرد و افزود: این نظام لبیک به هل من ناصر حسین( ع) و فریادهای یا مهدی(عج) حضرت زهرا (س) و پاسخی به غریبی های امام حسن مجتبی (ع) است.
فرمانده مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون سپاه با اشاره به اینکه غدیر همچنان دشمن دارد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که ما همیشه جیره خوار آنها باشیم و این بسیج است که کشور را به قله های افتخار می رساند و دست رد به سینه دشمن می زند.
وی افزود: به لطف خدا و همت جوانان غیرتمند، ایران اسلامی به لحاظ نظامی و دفاعی از قدرت و عظمتی برخوردار شده که اگر دشمنان ما مرتکب کوچکترین اشتباه وتعرضی نسبت به این سرزمین شوند در خشکی، هوا و دریا با پاسخ دندان شکنی مواجه خواهند شد که حتی قادر به تصور آن هم نخواهند بود.
در این مراسم که ائمه جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شازند و بسیجیان حوزه های مقاومت حضور داشتند، از تعدادی از بسیجیان فعال شهرستان شازند با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
شهرستان شازند به مرکزیت شهری به همین نام در 33 کیلومتری اراک واقع شده است.
7111/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تبیین ویژگی های دهگانه بسیج