سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طبق قانون قوه مجریه باید در انتخابات بی‌طرف باشد/تلاش دولت برای انحراف افکار عمومی از مشکلات اقتصادی


سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت اقتصادی و رکود موجود  در کشور به وعده‌های دولت در ایام تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: دولت از ابتدا و از دوران تبلیغات ریاست‌جمهوری وعده‌هایی را داده است که به هیچکدام از این وعده‌ها عمل نکرده است. وعده حل مشکلات اقتصادی در 100 روز، وعده حل مشکل اشتغال در ماه‌های اول و غیره که هیچ کدام را عملی نکرده است.

وی با اشاره به مانوردادن دولت روی مباحث سیاسی به جای اقتصادی گفت: دولت نیاز دارد به این که مباحث دیگری جزء اقتصاد را بیان کند تا افکار عمومی به مباحث دیگری فکر کنند ولی با فرافکنی نمی‌تواند افکار عمومی را گمراه کند. دو سال و نیم از دولت گذشته و دولت باید برنامه و کارنامه اقتصادی خود را ارائه کند. نباید همه وعده‌ها را به سال 95 موکول کند.

حسینی در ادامه به تلاش دولت برای تشکیل یک مجلس دولت‌ساخته اشاره کرد و افزود: دولت عملا به دنبال مجلس دولت‌ساخته است و این موضوع را در بیانات‌شان به وضوح شاهدیم. طبق قانون قوه مجریه باید در انتخابات بی‌طرف باشد ولی این دولت به صراحت اعلام می‌کند ما دنبال مجلسی معتدل هستیم البته با تعریفی که خودشان از اعتدال دارند.

وی در ادامه افزود: دولت دنبال مجلسی است که وظیفه نظارتی خود را نداشته باشد و این رکود و رخوت در کشور ادامه داشته باشد و کسی به دولت ایراد نگیرد. دولت باید عزم جدی برای انجام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد. البته شعار زیاد می‌دهند ولی چشم‌شان به خارج است و به صراحت اعلام می‌کنند که نمی‌توانیم بدون حمایت خارجی در کشور کار کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/B6OVNG


ویدیو مرتبط :
واکنش افکار عمومی به طرح توزیع رسمی تریاک توسط دولت