ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صدرنشینی پاس قوامین در روز خداحافظی نصرآزادانی از تکواندو


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفته پنجم و ششم و یک دیدار معوقه هفته سوم، از مرحله رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، با حضور 182 تکواندوکار در قالب 9 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، گیتی پسند اصفهان، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، یاسین پیشرو قم، سونیا، هیات تکواندو قزوین و شهدای ساری روز پنجشنبه با انجام 9 مبارزه تیمی پیگیری شد.

در پایان هفته ششم این مسابقات، پاس قوامین با 4 برد تیمی، یک تساوی از 5 بازی و کسب 13 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند، شهرداری ورامین با 4 برد از 4 بازی و کسب 12 امتیاز از رده سوم به رده دوم جدول رده بندی نقل مکان کرد و تیم دانشگاه آزاد با 3 برد از 3 بازی و 9 امتیاز از رده هفتم به جایگاه سوم رسید.

یاسین پیشرو قم که در رده دوم قرار داشت، با 2 برد، یک تساوی و 2 باخت از 5 بازی، 7 امتیاز بدست آورد و با تفاضل 8 در رده چهارم است، لوازم خانگی کن و شهدای ساری همانند قمی ها 7 امتیاز دارند اما هر دو با تفاضل 2 در رده پنجم و ششم قرار دارند. گیتی پسند اصفهان با یک برد، دو تساوی و 3 باخت از 6 بازی و 5 امتیاز، سونیا با یک برد و 5 باخت از 6 بازی و هیئت تکواندو استان قزوین با 6 باخت از 6 بازی بدون امتیاز به ترتیب هفتم تا نهم هستند.

نتایج تیمی مسابقات 

هفته پنجم

گیتی پسند اصفهان 4 - یاسین پیشرو قم 4تیم سونیا 2 - دانشگاه آزاد 6هیئت تکواندو استان قزوین یک - پاس قوامین 7شهرداری ورامین 6 - شهدای ساری 2لوازم خانگی کن (استراحت)

هفته ششم

گیتی پسند اصفهان یک - پاس قوامین 7تیم سونیا 3 - شهدای ساری 5هیئت تکواندو استان قزوین 2 - لوازم خانگی کن 6دانشگاه آزاد 5 - باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم 3شهرداری ورامین (استراحت)

معوقه هفته سوم

شهرداری ورامین 5 - گیتی پسند اصفهان 3

از نکات مهم این مسابقات می‌توان به خداحافظی نصرآزادانی اشاره کرد.

علیرضا نصرآزادانی، تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان که عنوان قهرمانی جهان، آسیا و بازی‌های آسیایی را در کارنامه داشت پس از اینکه در اولین مبارزه تیم گیتی پسند اصفهان مقابل سیداحمد خسروفر هوگوپوش تیم شهرداری ورامین با نتیجه 5 بر 4 برنده از شیاپ چانگ خارج شد، با تشویق حاضران در سالن، به صورت رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

وی در چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، بعنوان سرمربی هدایت تیم گیتی پسند اصفهان را برعهده دارد و در این دیدار آخرین مبارزه خود را انجام داد که به برتری دست یافت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
علیرضا نصرآزادانی و حسین عبادی - لیگ برتر تکواندو 92