فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



علمی کاربردی آستارا فنی ترین تیم مسابقات کشوری رباتیک شد


رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آستارا عصر دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: اولین دوره مسابقات کشوری رباتیک به مدت دو روز در محل سالن ورزشی آموزشکده فنی شهید چمران گرگان برگزار شد.
مصطفی تاتینا افزود: در این مسابقات 250 نفر در قالب 124 تیم با همدیگر به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: از این تعداد 70 تیم در لیگ مسیریاب ویژه و 54 تیم در لیگ رالی به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: تیم علمی کاربردی آستارا با شرکت در هر دو لیگ به عنوان برترین تیم فنی مسابقات معرفی شد.
تاتینا در ادامه پیشینه علم رباتیک را قابل توجه خواند و گفت: علم رباتیک در زندگی امروزی بشر ریشه دوانیده است زیرا ویژگی های کار در شرایط سخت محیطی ، راندمان و سرعت بالا، دقت بیشتر و خستگی ناپذیری و کاهش نیروی انسانی از جمله دلایل گرایش افراد به این علم محسوب می شود.
وی با بیان اینکه مرکز علمی کابردی آستارا دارای پتانسیل بالایی در این زمینه است، افزود: تلاش مرکز برای بازشناسی و تقویت نیروهای فنی مهندسی و تشویق دانشجویان به فعالیت های پژوهشی است.
تیم مرکز آموزش علمی کاربردی آستارا پیش از این، مقام سوم دومین دوره مسابقات ملی رباتیک را در قوچان کسب کرده بود.
مرکز آموزش علمی کاربردی آستارا از سال 1388 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد و هم اینک بیش از 600 دانشجو در 31 رشته در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.
7105/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چهارمین دوره مسابقات کشوری رباتیک