سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یکه‌تازی پنج طبقه‌ها در ساخت و ساز تهران


ساختمان‌های پنج طبقه و بیشتر 91.7 درصد از مجموع پروانه‌های احداث ساختمان صادر شده از سوی شهرداری‌های شهر تهران را در نیمه‌ی اول سال 1394 به خود اختصاص داده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ساختمان‌های پنج طبقه و بیشتر 91.7 درصد از مجموع پروانه‌های احداث ساختمان صادر شده از سوی شهرداری‌های شهر تهران را در نیمه‌ی اول سال 1394 به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، اطلاعات حاصل از مرکز آمار بیانگر این است که از مجموع پروانه‌های احداث ساختمان صادر شده از سوی شهرداری‌های شهر تهران در حدود 0.4 درصد برای احداث ساختمان‌های یک طبقه، 0.7 درصد برای احداث ساختمان‌های دو طبقه، 1.7 درصد برای احداث ساختمان‌های سه طبقه، 5.5 درصد برای احداث ساختمان‌های چهار طبقه و 91.7 درصد برای احداث ساختمان‌های پنج طبقه و بیشتر صادر شده است.

هم‌چنین از کل پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های شهر تهران تعداد 4005 پروانه (89 درصد) مربوط به احداث ساختمان‌های مسکونی، 381 پروانه (8.5 درصد) مربوط به احداث ساختمان‌های مسکونی و کارگاه توام، 95 پروانه (2.1 درصد) مربوط به احداث ساختمان‌های بازرگانی و 20 پروانه (0.4 درصد) مربوط به احداث ساختمان‌هایی با سایر کاربری‌ها بوده است.

مساحت زمین در پروانه‌های احداث ساختمان بالغ بر 1393.4 هزار متر مربع بوده که در حدود 1181.0 هزار متر مربع (84.8 درصد) مربوط به پروانه‌های احداث ساختمان مسکونی گزارش شده است. متوسط مساحت زمین در هر پروانه احداث ساختمان مسکونی حدود 295 متر مربع محاسبه شده است.


ویدیو مرتبط :
یکه تازی رئالی ها در گروه یک اروپا