سپرده رفاه فردا؛ طرح جدید بانک رفاه


بانک رفاه کارگران "طرح سپرده رفاه فردا"را ارائه کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، طرح جدید بانک رفاه با محوریت دریافت وجه از مشتری به صورت دوره‌ای در بازه زمانی مشخص و پرداخت سرمایه اندوخته شده یا مستمری مادام‌العمر برای همه افراد جامعه، به ویژه کسانی که فاقد دریافتی ثابت و ماهانه هستند، ارائه شده است.

در این طرح، حداقل مبلغ برای افتتاح حساب یک میلیون ریال و مدت زمان سپرده‌گذاری از سوی مشتری (به انتخاب وی) 4 تا 10 سال است. در این مدت، مشتری مبالغی را به صورت دوره‌ای نزد بانک تودیع می‌کند و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، از سقف نرخ سود سپرده سرمایه‌گذاری، مدت‌دار در هر سال بهره‌مند می‌شود.

دراین طرح محدودیتی از بابت میزان مبالغ واریزی یا زمان واریز وجه از سوی مشتری وجود ندارد. به نحوی که مشتریان می‌توانند مبالغ مورد نظر را به صورت ماهانه، ابتدای دوره، انتهای دوره، هر دو ماه یکبار، با فاصله زمانی کمتر از یک ماه و ... واریز کنند.

همچنین در این طرح، مشتریان می‌توانند علاوه بر مزایای سپرده مربوطه، از تسهیلات تامین کالا و خدمات مورد نیاز، یکسال از زمان افتتاح سپرده و همچنین تسهیلات خرید خودرو، سه سال پس از زمان افتتاح سپرده در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه بهره‌مند شوند. در این طرح واگذاری امتیاز طرح به اشخاص دیگر در چارچوب تعیین شده امکان‌پذیر است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تدبیر امروز، رفاه فردا