قاتل دامغانی خود را به پلیس معرفی کرد


فرماندهی انتظامی استان سمنان از معرفی داوطلبانه یک قاتل به پلیس این استان در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان، سرهنگ روح الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک جوان 24 ساله که در آبان‌ماه جاری در یک درگیری، یک جوان دامغانی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، پس از مدتی متواری‌شدن، سرانجام خود را به پلیس معرفی کرد. این درگیری 11 آبان 94 در منطقه معروف به بالا محله دامغان رخ داد.

وی ادامه داد: در این درگیری جوان 24 ساله و معتاد به موادمخدر به نام حسین، با شلیک گلوله از یک قبضه سلاح شکاری، محسن 31 ساله را به قتل رساند و متواری شد.

قاسمی، کنترل‌های محسوس و نامحسوس خانواده متهم، اعزام تیم‌های ویژه کارآگاهان، عملیات‌های چند مرحله‌ای و مستمر برای شناسایی مخفیگاه مجرم را از جمله اقدام‌های پلیس برای دستگیری این قاتل فراری برشمرد و ادامه داد: قاتل متواری چند روز قبل خود را به پلیس معرفی کرد. متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف و علت بروز درگیری با مقتول را اختلافات شخصی بیان کرد.

وی یادآور شد: متهم پس از بازسازی صحنه قتل در حضور بازپرس و مسئولان انتظامی و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از حمل سلاح توسط شهروندان به عنوان یکی از تهدیدهای موجود به ویژه در مواقع بروز این‌گونه درگیری‌ها یاد کرد و افزود: مالکان سلاح‌های شکاری نیز باید علاوه بر اخذ مجوزهای قانونی، شرایط لازم برای نگهداری سلاح‌مجاز داشته باشند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی - پلیس و قاتل