سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسداران همچون دژی مستحکم و مردانه در جهت حق گام برداشته‌اند


به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: همت گماشتن به احیای حقیقت، همتی جانانه می طلبد که بی شک در امام حسین(ع) به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزشها و نیز در پاسداران انقلاب اسلامی نمود یافته است.

این بیانیه می‌افزاید: پاسدارانی که در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته اند و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی؛ فداکاری و دفاع از اسلام را به فرهنگ عزتمداری و افتخار تبدیل کرده اند تا همیشه تاریخ، نامشان جاودانه و موجب احترام انسان های حق طلب باشد.

ارتش در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: تدبیر راهبردی و اقدام سرنوشت ساز معمار انقلاب اسلامی در تشکیل سپاه پاسداران که بیانگر هوشمندی و افق بلند دید آن حضرت از تحولات، خطرات و تهدیدهای فراروی انقلاب و میهن اسلامی بود، با گذشت بیش از 37 سال، اهمیت خود را به گونه‌ای مضاعف در پذیرش نقش‌های سترگ در حوزه های امنیتی و نظامی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده به نحوی که این نهاد کارآمد و تأثیرگذار مایه‌ مباهات ملت ایران و ناکامی دشمنان شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هماهنگی و هم افزایی دیرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز سایر نیروهای مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده شبکه دفاعی کشور آسیب ناپذیر شده و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون قرار بگیرد.

ارتش در پایان بیانیه خود ضمن تبریک سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و تکریم مقام شامخ شهیدان و حماسه سازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز چهارم شعبان، سالروز ولادت بزرگ پرچمدار عاشورا، قمر بنی هاشم(ع)، اعلام می دارد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همدل و در کنار یکدیگر با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز خود، از توان فزاینده دفاعی برخوردار بوده و با سرلوحه قرار دادن الگو های ماندگار صبر و ایثار، جانبازان انقلاب اسلامی، ضمن تبعیت محض از فرامین و منویات ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آماده هرگونه جانفشانی بوده و به فضل خداوند اجازه هیچ گونه تعرضی به انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را نخواهند داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گام اول آرام برداشته شد