فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هم نشینی با كتاب در یك نمایشگاه


به گزارش عصر شنبه خبرنگار حوزه كتاب و ادبیات ایرنا، در بخش شعر می توان به كتاب دیوان
«حیدر بابای سلام» شهریار اشاره كرد كه از سوی انتشارات نثر پروانه به دوستداران شعر فارسی در نمایشگاه كتاب 95 ارائه می شود.
مجموعه اشعار حیدر بابای سلام از استاد شهریار كه نسخه ای از روی دستخط خود شهریار تهیه شده بدون هیچ تحریف یا كمبودی به عنوان دیوان كامل اشعار این شاعر بزرگ كشور به بازدیدكنندگان عرضه می شود.
در حوزه روانشناسی عمومی نیز می توان به كتاب «زبان بدن به زبان آدمیزاد از نظر هیرمند» اشاره كرد، افرادی كه در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشكل هستند و نمی توانند آنگونه كه بخواهند حرفشان را منتقل كنند می توانند این كتاب را كه به زبان ساده نیز نوشته شده در نمایشگاه كتاب تهیه كنند تا لذت صحیح را با دیگران تجربه كنند.
كتاب اسلام و خشونت «نگاهی نو به پدید تكفیر» نوشته حسین احمد خشن نیز در حوزه دینی از سوی انتشارات به نشر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب عرضه شده است.
این كتاب اطلاعات بسیاری در رابطه با گروه های تكفیری و مسائل روز دنیا را به خواننده ارائه می دهد.
انتشارات امیركبیر كتاب آخوند ملامحمد كاظم خراسانی نوشته علی اكبر ولایتی را در حوزه تاریخی به نمایشگاه كتاب آورده است.
آخوندملامحمد كاظم خراسانی كتاب شیوا با قلم ساده است كه با موضوع زندگی و اندیشه می پردازد.
نشر مركز نیز دارای قصه های ایرانی در حوزه كودك است به عنوان نمونه كتاب قصه های مشدی گلین خانم كه 110 قصه عامیانه ایرانی را به نمایشگاه عرضه كرده است.
این كتاب دارای جذابیت های دلنشین و اتفاقات بانمك است و قصه های اصیل ایرانی از زن پیرزن شیرین گفتار بیان می شود.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برپا شده است.
فراهنگ**9022**3061**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صندوق اهدای كتاب در نمایشگاه كتاب