ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صالحی: فیلم بازی موجود است/ به بادامکی یک کارت دادم!


صالحی: فیلم بازی موجود است/ به بادامکی یک کارت دادم!کاپ/ داور دیدار استقلال و پدیده گفت: حسین بادامکی تنها یک بار از من کارت گزفت و کارت دیگر را به مجتبی روشنگر دروازبان پدیده دادم ولی به اشتباه برخی تصور کرده اند این کارت به حسین بادامکی داده شده است.
دیدار دو تیم استقلال و پدیده در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه بدون گل به اتمام رسید و آبی پوشان تهرانی دو امتیاز مهم را از دست دادند. بعد از این بازی بود که در برخی رسانه ها صحبت از این به میان آمد که احمد صالحی داور مسابقه دوبار به حسین بادامکی، هافبک پدیده کارت داده ولی او را اخراج نکرده است. در گزارش بازی هم به اشتباه کارت دوم را به نام محسن بیات ثبت کرده اند.
در همین رابطه احمد صالحی داور این مسابقه در گفت و گو با کاپ، درباره ادعای مربوطه اظهار داشت: فیلم بازی موجود است و می توانید بازهم ببینید. حسین بادامکی تنها یک بار از من کارت گزفت و کارت دیگر را به مجتبی روشنگر دروازبان پدیده دادم ولی به اشتباه برخی تصور کرده اند این کارت به حسین بادامکی داده شده است.
وی درباره کارتی که به نام محسن بیات ثبت شده است هم خاطرنشان کرد: دقیقا الان به یاد ندارم اما بعید می دانم اصلا به این بازیکن کارتی داده باشم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم تلویزیونی «ته خط» با بازی مجید صالحی و لیندا