سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سوختگی دست معلم در آتش سوزی مدرسه‌ای در هشترود/ بخاری مدرسه چکه‌ای نبود


محمدرضا عیدی مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با تشریح واقعه آتش سوزی یک مدرسه در روستای قوپوز شهرستان هشترود، اظهار داشت:  این آتش سوزی در مدرسه‌ای 6 کلاسه که تنها هشت دانش‌آموز دارد به وقوع پیوست که معلم دانش‌آموزان را از کلاس درس خارج کرد و صرفاً سوختگی دست معلم و نیز خسارتی جزئی به مدرسه وارد شده است.

عیدی تصریح کرد: بخاری این مدرسه استاندارد بود و چکه‌ای نبوده است و چگونگی آتش گرفتن آن در حال بررسی است و زمانی که تحقیقات به نتیجه برسد، گزارش آن را منتشر خواهیم کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با بیان اینکه انشعاب گاز طبیعی در این روستا به تازگی نصب شده است، افزود: خطرات بخاری‌های گازی بیشتر از نفت است، زیرا امکان مرگ خاموش و نیز در صورت پاره شدن شلنگ گاز خطر انفجار وجود دارد، اما به دنبال آن هستیم که این مدرسه با پکیج گرم شود.

انتهای پیام/

 

 

 

http://fna.ir/UJR583


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن بخاری مدرسه