سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



ایرانی ها پرخاشگر شده اند


سلامت نیوز: رئیس انجمن مددکاری ایران با اشاره به تغییر شاخص های سلامت اجتماعی در کشور گفت: یکی از مواردی که در سلامت اجتماعی کشور از اهمیت برخوردار است، مساله شادی و نشاط در کشور است که متأسفانه در این زمینه وضعیت مطلوبی در جامعه نداریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،حسن موسوی چلک با بیان اینکه سلامت اجتماعی در کشور تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد، اظهار داشت: از آنجا که مساله سلامت اجتماعی در کشور در حال تغییر است بنابراین باید سایست گذاری در این بخش نیز تغییر کند.

رئیس انجمن مددکاری ایران افزود: کنترل آسیب های اجتماعی در سلامت اجتماعی کشور بسیار اهمیت دارد بنابراین کاهش فساد و انواع آسیب های اجتماعی نیازمند اجرای قوانین، همکاری بین بخشی و آموزش صحیح مهارت های فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در سلامت اجتماعی کشور از اهمیت برخوردار است، مساله شادی و نشاط در کشور است که متأسفانه در این زمینه وضعیت مطلوبی در جامعه نداریم و نشاط اجتماعی کاهش یافته است.

افزایش پرخاشگری در جامعه

موسوی چلک با اشاره به افزایش پرخاشگری در کشور گفت: متأسفانه در پرونده های قضائی می بینیم که حدود 25 درصد مردم با کوچک ترین حرف و ناراحتی نسبت به هم پرخاشگری می کنند که این مساله اصلا زیبنده جامعه نیست.

رئیس انجمن مددکاری ایران با تأکید بر اینکه شاخص های سلامت اجتماعی باید توسعه یابد، گفت: برنامه های پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی باید دنبال شود.

بر اساس آمارهای پزشکی قانونی کشور به صورت کلی در ایران هر ساعت حدود 66 نفر با هم درگیر شده که این درگیری منجر به جرح می شود.

آمارهای پزشکی قانونی می گوید تنها در سال گذشته 590 هزار شهروند به دلیل ضرب و جرح در نزاع راهی پزشکی قانونی شدند و این آمار بسیار نگران کننده است و باید برای پیشگیری از وقوع اینگونه جرائم اقدام صحیح انجام داد.


ویدیو مرتبط :
رتکلیتوس پیتون پرخاشگر