سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خرید و فروش بیش از 240 میلیون اوراق بهادار در فرابورس


خرید و فروش بیش از 240 میلیون اوراق بهادار در فرابورسشانا/ در جریان معاملات امروز، ٢٤٧ میلیون و ١١٠ هزار ورقه بهادار در فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.

معاملات امروز (یکشنبه ٢٥ بهمن‌ماه) بازار فرابورس با خرید و فروش ٢٤٧ میلیون و ١١٠ هزار ورقه بهادار در ٢٦ هزار و ٥٠٤ نوبت به ارزش یک هزار و ٥١٧ میلیارد و ٩٨٠ میلیون ریال به اتمام رسید.
بیشترین حجم معاملات سهام امروز به میزان ٢٩ میلیون سهم متعلق به بانک دی بود و بیشترین ارزش معاملات را سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین با رقم ٩٥ میلیارد و ٧٦٠ میلیون ریال به نام خود ثبت کرد.
آیفکس در پایان معاملات امروز پس از رفت و برگشت در نهایت با افت ٧ واحدی نسبت به روز قبل روی عدد ٧٩٩,٤٤ ایستاد و شرکتهای پالایش نفت تهران و هلدینگ خاورمیانه بیشترین تاثیر را در این روند داشتند.
طبق این گزارش، شرکتهای پتروشیمی امیرکبیر، صنعتی مینو و ذوب آهن اصفهان بیشترین افزایش قیمت و نیرو سرمایه، آهن و و فولاد ارفع و پالایش نفت شیراز بیشترین افت قیمت سهام را در روز یکشنبه داشتند.
به گزارش فرابورس، در بازار اول ٣٦ میلیون و ١٠٠ هزار ورقه بهادار به ارزش ٨٠ میلیارد و ٧٢٠ میلیون ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات در نماد بانک سرمایه رخ داد.
همچنین، ١٢٨ میلیون و ٨٠٠ هزار اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش ٣٦٨ میلیارد ریال خرید و فروش شد و بانک دی همانند دیروز رکورد دار حجم و ارزش معاملات در این بازار بود.
با خرید و فروش ٧ میلیون و ٦٣٠ هزار سهم صندوق اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF به این صندوق اختصاص یافت.
بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت مربوط به معامله ١٦٦ هزار و ٧٠٠ ورقه اجاره ماهانه رایتل بود و در مجموع ٨٠٢ هزار اوراق بهادار به ارزش ٧٦٢ میلیارد ریال در این بازار داد و ستد شد.
البته در این بازار، ارزش معاملات روزانه در پنج نماد اسناد خزانه اسلامی به رقم ٢٦٤ میلیارد ریال رسید و بالاترین ارزش معاملات به میزان ١١٦ میلیارد ریال در نماد "اخزا٢" رقم خورد.
علاوه بر این، هر ورقه اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازار فرابورس در محدوده ٨٩١ تا ٩١٥ هزار ریال دست به دست شد و بالاترین قیمت مربوط به اوراق آذرماه ٩٤ بود.
این گزارش می‌افزاید در پایان معاملات امروز، ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت سولیران برای برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه‌شنبه متوقف شد؛ همین طور با توجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، نماد معاملاتی مذکور م

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شانا


ویدیو مرتبط :
6: بورس اوراق بهادار ، بازاری است که انواع اوراق بهادار