فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مراسم بزرگداشت روز معلم در مسكو برگزار شد


به گزارش ایرنا، مهدی سنایی روز یكشنبه در جمع مدیران و معلمان و دانش آموزان مدرسه راه امام (ره)، اظهار داشت: پاسداشت و ارج نهادن به مقام معلم نباید فقط مختص به این هفته باشد و معلمان از جایگاه و ارج و منزلت بالایی برخوردارند كه باید مورد توجه قرار گیرند.
سفیر كشورمان در مطلبی فیس بوكی در مورد شركت خود در مراسم روز معلم در مدرسه راه امام (ره) نوشت: توفیق یافتیم در مراسم بزرگداشت روز معلم در مسكو شركت كنیم و از مقام دانش تجلیل و از زحمات معلمین عزیز سپاسگزاری كنیم.
وی افزود: برای همه ما روز معلم یادآور خاطرات مدرسه و دوران كودكی است.در طول شش سال نمایندگی توفیق داشتم كه پس از سالیان دراز بسیاری از معلمین دوره دبستان و راهنمایی را كه در نهاوند گذرانده بودم ببینم و در همه سال ها با لطف مرا همراهی كردند.
در مراسم بزرگداشت روز معلم دانش آموزان سرودهایی را خواندند كه مورد تشویق قرار گرفتند و سفیر كشورمان هدایی نیز به مسئولان مدرسه ره امام (ره) تقدیم كرد.
اروپام*391** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بزرگداشت روز معلم همراه با رقص!