ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صاحبخانه مربی نفت می‌خواهد وسایل خانه‌ او را بیرون بیندازد/ بازیکن ما پول غذا خوردن ندارد


وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران صحبت‌ کرد.

* تسنیم: این روزها در نفت چه می‌گذرد؟ از درگذشت علی اکبر دارستانی و به هم خوردن حال محمد خرمگاه در تمرین روز گذشته.

نمی‌دانم روز گذشته چه اتفاقی افتاد، چون در جلسه با منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه حضور داشتم. به ما گفتند خرمگاه به دلیل افت فشار، غش کرده است. متاسفانه مربیان با هر روشی، می‌خواهند مشکلات را مهار کنند و به روی بازیکنان نیاورند اما متاسفانه می‌بینید چه اتفاقاتی می‌افتد.

* تسنیم: این مشکلات تا چه زمانی ادامه دارد؟

خودمان هم مانده‌ایم، بر خلاف اینکه مردم فکر می‌کنند باشگاه نفت، پولدار است اما واقعیت چیز دیگری است. خجالت می‌کشم برخی مسائل را بگویم اما بازیکنی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، پول غذا خوردن ندارد. اخیرا متوجه شده‌ایم که بازیکن ما استوک ندارد که بازی کند. یکی از بازیکنان هم با چسب زدن به کفشش فوتبال بازی می‌کند. با این شرایط مردم می‌گویند چرا تیم‌های ایرانی در بازی‌های بین‌المللی موفق نیستند. پس از اینکه نفت به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافت، چه اتفاق خاصی برای باشگاه افتاد؟ اعلام کرده بودند که مسئولان شرکت نفت بودجه 20 میلیاردی برای تیم بسته‌اند اما به شخصه تاکنون 20 درصد از پولم را گرفته‌ام.

* تسنیم: درست است که یکی از مربیان نفت به دلیل پرداخت نکردن اجاره خانه به مشکل خورده است؟

دقیقا همینطور است، اجازه دهید اسم نیاورم اما صاحبخانه مربی ما گفته که وسایلش را بیرون می‌اندازد. صاحبخانه‌ها تا حدی به نام و اعتبار مربیان توجه می‌کنند و پول‌شان را می‌خواهند. مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم قانون عجیبی برای فوتبال گذاشته است.

* تسنیم: چه قانونی؟

اینکه هر بازیکنی که از تیمش جدا شد تا یک سال نمی‌تواند حقش را بگیرد. این قانون، شرایط را هر سال بدتر می‌کند. اتحادیه بازیکنان کجاست که این قانون‌ها را گذاشته‌اند؟ بازیکن که همه پولش را نمی‌گیرد و اگر هم بخواهد جدا شود باید یکی دو سال صبر کند تا پولش را بگیرد. این چه قانونی است؟

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
غذا خوردن در دست مربی