ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشکیل شورای راهبردی، خروجی جلسه هم‌اندیشی کاتا


جواد شاهچراغی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: روز دوشنبه جلسه هم اندیشی در راستای توسعه و پیشرفت کاتا با حضور اساتید این بخش در فدراسیون تشکیل شد و به عقیده من این جلسه مثبت بود. جا دارد از مسئولان فدراسیون در مورد تشکیل این جلسه تشکر کنم. 

وی ادامه داد: در این جلسه اساتید نظرات خود را در مورد مسائل مختلف کاتا اعلام کردند و در پایان نتیجه این شد که شورای راهبردی کاتا بصورت مستقل و زیر نظر رئیس فدراسیون تشکیل شود. به هر صورت کاتا بخشی کاملا تخصصی است و به همین دلیل قرار شد اساتید سازنده و مربیان سازنده اعضای این شورا باشند.

مربی کاتای کاراته کشورمان اظهار داشت: سرپرست فدراسیون علاقه دارد که در کاتا نیز کار ماندگاری صورت بگیرد و پایه گذاری درستی در این بخش انجام شود که این موضوع جای قدردانی دارد. به هر صورت با تشکیل شورای راهبردی می توانیم بهتر به توسعه کاتا در زمینه های استعدادیابی و فنی کمک کنیم و امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ فروی نیوز جلسه هم اندیشی انتخابات شورای اسلامی فرخی