علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برنامه عملیاتی نخستین شهر سبز استان تهران در سال 95 اجرایی می شود


محمدهادی حیدرزاده روز چهارشنبه در گفت ‏ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انتخاب شهر شمشک دربندسر به عنوان نخستین شهر سبز استان تهران و لزوم استقرار سامانه های استاندارهای محیط زیستی، برنامه عملیاتی - راهبردی تدوین شده اجرا می شود.
حیدرزاده به اهداف اجرای این طرح اشاره و اظهار کرد: وجود مشکلات فزاینده مانند آلودگی زیست محیطی در شهرها، ساخت و سازهای غیرمجاز، وجود لکه های صنعتی و مزاحم در سطح شهر و توجه نکردن به رعایت اصول زیست محیطی، از اهداف انتخاب شهرسبز در این منطقه است.
وی با اشاره به اینکه شهرهای سبز عاملی برای ایجاد تعادل بهینه در ساختار زیست محیطی منطقه هستند، گفت: درحال حاضر با توجه به تدوین برنامه عملیاتی - راهبردی اجرای پروژه شهر سبز و تعیین نقشه راه، آغاز سال 95 سرآغاز اجرای عملیاتی این برنامه است.
حیدرزاده با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این طرح دو سال پیش بینی شده است، گفت: امید است در این بازه زمانی با تلاش و کوشش دستگاههای مسئول از جمله شهرداری شمشک دربندسر شاهد نتایج ارزشمند زیست محیطی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان باشیم.
وی با بیان اینکه شهرهای قدیمی و پر از جمعیت که دارای صنایع مختلفی و انواع آلودگی های زیست محیطی هستند راه دشواری برای شهرسبز شدن را پیش رو دارند، ‏ گفت: این شهرها و مناطق برای انتخاب باید یک‏سری اقدامات و تحولات انجام دهند تا بتوانند جزو شهرهای سبز شوند.
تهرام/1699// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی یادگار امام در جمع مدیران اجرایی استان تهران