سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار عکس های تبلیغاتی و مشخصات تلفن هوشمند ZTE Nubia X8


تلفن های هوشمند Nubia عموما دستگاه هایی زیبا با قابلیت های فراوانند که تحت نظارت کمپانی چینی ZTE تولید و روانه بازار می شوند. این کمپانیِ با سابقه، در تلاش است تا اسمارت فون های خود را به طور گسترده تری در بازارهای جهانی عرضه کند و در همین راستا، امسال قصد دارد 4 موبایل جدید دیگر را به لیست محصولات خود اضافه نماید. این دستگاه ها شامل سه نسخه متفاوت از Nubia X8 و یک مدل Nubia Z11 خواهند بود.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که موبایل های تحت برند Nubia اصولا در کشورهای غربی توزیع نمی شوند اما کمپانی سازنده ادعا نموده که مدل Z11 با چیپست اسنپدراگون 820 و طراحی مشابه به گلکسی اس 7 اج سامسونگ را امسال به بازار آمریکا نیز عرضه خواهد کرد.

تا پیش از این، شایعات و تصاویر مختلفی در مورد Nubia X8 در وب منتشر شده بودند که به واسطه آنها می توان گفت این دستگاه یک صفحه نمایش 6.44 اینچی دارد و به این لحاظ، بزرگ ترین پنل را در میان اسمارت فون ها خواهد داشت. طراحی این موبایل در مقایسه با X11 کمی محافظه کارانه به نظر می رسد، اما همچنان با داشتن بدنه ای فلزی و حاشیه های باریک در بالا و پائین، می توان آن را یک اسمارت فون زیبا خواند.

شایعات امروز، از عرضه X8 در سه نسخه مختلف حکایت دارند. مدل پایه صفحه نمایشی با رزولوشن 1080p دارد و از چیپست اسنپدراگون 820، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نسخه بعدی به صفحه نمایش Quad-HD، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و همان چیپست مجهز است. مدل سوم که نسخه گران قیمت این موبایل محسوب می شود نیز صفحه نمایشی با رزولوشن 4K، چیپست اسنپدراگون 823، شش گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

مشخصات نمونه سوم بیشتر شبیه موبایل های آینده است و انتظار می رفت چنین قابلیت هایی را برای نخستین بار در گلکسی نوت 6 سامسونگ شاهد باشیم، اما گویا ZTE پیش دستی کرده و می خواهد زودتر از بقیه این امکانات را در اختیار کاربران قرار دهد.

جا دارد اشاره کنیم که اسنپدراگون 823 با فرایند 10 نانومتری تولید می گردد و این در حالیست که اسنپدراگون 820 با تکنولوژی 14 نانومتری ساخته می شود. استفاده از فرایند یاد شده به مصرف بهینه تر انرژی کمک شایانی می کند و پردازنده نیز سرعت کلاک بالاتری (حدود 18 درصد بیشتر) خواهد داشت.

بعلاوه، تمامی مدل های یاد شده یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش جلوئی خود دارند.

در آخر هم اشاره کنیم که طبق برخی گمانه زنی ها، گران ترین و پر قدرت ترین مدل Nubia X8 دیرتر از دو مدل دیگر و در تعداد محدود تولید و عرضه خواهد گشت. با اینکه هنوز خبر رسمی در مورد موبایل های یاد شده منتشر نگشته، از آنجا که ZTE عکس های تبلیغاتی این محصولات را عرضه کرده، می توان حدس زد که تا معرفی رسمی آنها فاصله زیادی نداریم و به زودی شاهد اخبار موثق در رابطه با این دستگاه ها خواهیم بود.

ZTE-Nubia-X8-promo-images (1)-w1000

ZTE-Nubia-X8-promo-images (2)-w1000

ZTE-Nubia-X8-promo-images (3)-w1000

ZTE-Nubia-X8-promo-images-w1000


ویدیو مرتبط :
ZTE Nubia X8