ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کره در تاسوعا و عرفه، ازبک‌ها در شب قدر، چین و قطر در عید!


کره در تاسوعا و عرفه، ازبک‌ها در شب قدر، چین و قطر در عید!کاپ/ تیم ملی فوتبال ایران در روزهایی که مناسبت های ویژه ای هم دارند باید مقابل اکثر رقبای خود در راه جام جهانی دیدار کند.
امروز مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جهانی در قاره آسیا مشخص شدو تیم ملی فوتبال ایران در گروه اول با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه همگروه شد. بدین ترتیب شاگردان کارلوس کی روش باید از یازدهم شهریورماه 95 بازی های خود را برای رسیدن به جام جهانی روسیه آغاز کنند و یک سال و سه روز بعد در تاریخ چهاردهم شهریورماه 96 به کار خود پایان دهند.
نکته جالب درباره برنامه اعلام شده از طرف فیفا این است که بعضی از بازی های تیم ملی در روزهایی برگزار می شود که در کشور ما با یک روز عادی بسیار متفاوت است و در نوع خود بسیار جالب و قابل توجه خواهد بود.
به طور مثال چهارمین بازی تیم ملی روز سه شنبه بیستم مهرماه 95 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. جایی که بچه های تیم ملی باید به مصاف کره جنوبی بروند. روز سه شنبه تاسوعای حسینی است.
بازی ششم و هفتم تیم ملی در راه جام جهانی در نوروز 96 به انجام می رسد. سفید پوشان ابتدا باید در تاریخ سوم فروردین ماه به دوحه بروند و مقابل قطر بازی کنند و سپس 5 روز بعد در آزادی از چین پذیرایی کنند.
بازی هشتم شاگردان کی روش روز بیست و سوم خردادماه 96 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و ما باید به مصاف ازبکستان برویم. بازی با ازبکستان مصادف شده است با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان یا اولین شب قدر.
کره جنوبی و ایران روز پنجشنبه 9 شهریور 96 مصادف با روز عرفه در زمین چشم بادامی ها مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
در نهایت آخرین بازی تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی مقابل سوریه خواهد بود که آن دیدار هم در شب تولد امام علی نقی(ع) به انجام می رسد.
لازم به ذکر است تمامی بازی های تیم ملی ایران در این رقابت ها در روزهای سه شنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
اهنگ ترک اویغوز چین همراه باخواننده ازبک در کشور چین