سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدست واقعیت مجازی 399 دلاری پلی استیشن اوایل پاییز عرضه می‌شود


هدست واقعیت مجازی 399 دلاری پلی استیشن اوایل پاییز عرضه می‌شودفارس/ سونی رسما اعلام کرد هدست واقعیت مجازی ساخت این شرکت برای کنسول‌های بازی پلی استیشن در ماه اکتبر در سراسر جهان به قیمت 399 دلار عرضه می‌شود تا با محصولات مشابه رقابت کند.

به گزارش سی ان بی سی، این هدست دارای نمایشگر 5.7 اینچی یا 14.5 سانتیمتری است و دارای امکاناتی مانند ابزار ردگیری 360 درجه حرکات سر، میدان دید 100 درجه و تاخیر 18 میلی ثانیه‌ای بین زمانی است که کاربر سر خود را حرکت می دهد و تصویر تصحیح می شود.

سونی معتقد است هدست یاد شده قیمت مناسبی دارد و همین مساله موجب استقبال از آن و خرید گسترده آن خواهد شد. در مقام مقایسه هدست Oculus Rift شرکت فیس بوک 599 دلار قیمت دارد،لذا هدست سونی 200 دلار از آن ارزان تر است. قیمت کل مجموعه هدست و رایانه فیس بوک برای مشاهده ویدئوهای واقعیت مجازی 1499 دلار است که مبلغ قابل توجهی است.

از جمله بازی هایی که پاییز امسال برای اجرا با هدست سونی به طور سه بعدی عرضه می شوند می توان به "Eagle Flight" و "Werewolves Within" اشاره کرد. سونی می گوید 230 توسعه دهنده در حال تلاش برای تولید محتوا برای هدست یاد شده هستند و در مجموع 50 بازی برای اجرا با این هدست در پاییز آینده در دسترس خواهند بود.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اطلاعاتی در مورد هدست واقعیت مجازی پلی استیشن - زومجی