ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بی‌اعتنایی رفیعی به هواداران و دودستگی میان آنان


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تمرین تیم تراکتورسازی امروز در حالی از ساعت 14:30 در کمپ اختصاصی این تیم آغاز شده است که این دیدار حواشی در پی دارد:

در حالی که هنگام ورود بازیکنان تراکتورسازی به محل تمرین هواداران اعتنایی به آنان نمی‌کردند بختیار رحمانی از سوی هواداران حاضر در تمرین مورد تشویق قرار گرفت.

محمد ایران‌پوریان کاپیتان تیم تراکتورسازی در دقایق نخست تمرین تیم با یکی از خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت.

در حالی که همه بازیکنان تراکتورسازی در رختکن حضور داشتند هواداران ساکت نشسته و هیچ حرکتی انجام نمی‌دادند.

شجاع خلیل‌زاده اولین بازیکنی بود که وارد زمین شده و به گرم کردن بدن خود پرداخت.

هواداران حاضر در تمرین که در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند آخرین وضعیت تیم را از پزشک تراکتورسازان جویا شدند.

قادر رحیم‌زاده مربی تیم تراکتورسازی که در غیاب تونی اولیویرا تمرینات را زیر نظر دارد در ابتدای تمرین با بازیکنانش صحبت کرد.

در حالی که برخی از هواداران با شعارهای خود خواستار حمایت از تیم تراکتورسازی می‌شوند عده‌ای دیگر با مافیا خطاب کردن امیر قلعه‌نویی با حضور وی در تبریز مخالفت می‌کنند که این موضوع به ایجاد دودستگی و درگیری‌های لفظی بین آنان منجر شده است.

هواداران تیم تراکتورسازی که با شیوه‌های خاص خود تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند با بازیکنان این تیم روبه‌رو شدند که تمرین را رها کرده و فقط نظاره‌گر تشویق‌های آنان بودند.

در حالی که تک تک بازیکنان تراکتورسازی پس از تشویق شدن از سوی هواداران به سمت آنان می‌رفتند سروش رفیعی اعتنایی به هواداران نکرد.

زمانی که یک خودرو وارد کمپ تیم تراکتورسازی شد هواداران و خبرنگاران حاضر در تمرین به گمان اینکه امیر قلعه‌نویی به تمرین آمده به سمت وی رفته اما در نهایت با افراد دیگر مواجه شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل سروش رفیعی به پرسپولیس،سوژه هواداران خوش حدس