ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانوی تكواندوكار ایران المپیكی شد


به گزارش ایرنا، كیمیا علیزاده در دومین روز مسابقات انتخابی كسب سهمیه المپیك آسیا كه در شهر مانیل فیلیپین در حال برگزاری است، در وزن منهای 57 كیلوگرم پس از یك دور استراحت به مصاف «فیتریانا یوسف» از اندونزی رفت و توانست در یك مبارزه یك طرفه 19 بر صفر برنده شود و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
وی در مرحله نیمه نهایی حریفی از نپال را پیش روی داشت و با قاطعیت به برتری 15 بر 2 دست یافت تا ضمن صعود به دیدار نهایی، مجوز حضور در المپیك 2016 برزیل را از آن خود كند.
رقابت های تكواندو انتخابی المپیك از صبح شنبه به میزبانی شهر مانیل با حضور 97 تكواندوكار از 38 كشور آغاز شد تا تكلیف 16 سهمیه باقی مانده تكواندو در قاره آسیا مشخص شود.
در این رقابت ها تكواندوكارانی كه موفق به كسب مدال طلا و نقره شوند، جواز حضور در بازی های المپیك ریو 2016 را كسب می كنند.
روز گذشته اكرم خدابنده در وزن به اضافه 67 كیلوگرم از رسیدن به سهمیه المپیك بازمانده بود.
سرمربیگری تیم ملی تكواندوی زنان كشورمان در این رقابت‌ها به عهده «مینو مداح» است.
تیم ملی تكواندوی مردان ایران نیز به سه سهمیه از سوی فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی دست یافته است.
همچنین تعداد ورزشكاران ایرانی كه تاكنون موفق به كسب سهمیه شده اند نیز به عدد 41 رسید.
ورزشی**3783**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابوالفضل یعقوبی، تكواندوكار تیم ملی ایران