فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«نرگس محمدی» با اضطراب وارد «معمای شاه» می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، با پخش دومین قسمت «معمای شاه»، بیش از 10 بازیگر جدید به جمع بازیگران این سریال تلویزیونی اضافه خواهند شد. همچنین در این قسمت ضمن به تصویر کشیدن بخش‌هایی از داستان در میان شخصیت‌های دربار، زندگی عادی مردم نیز به صورت پُر رنگ مورد توجه قرار می‌گیرد.

در قسمت اول معمای شاه، طبقات مختلف جامعه معرفی شد و «دکتر احمد وزیری» با نقش آفرینی «سعید نیکپور» وارد داستان شد. حالا در قسمت دوم دوربین به «خانه دکتر وزیری» رفته و ضمن معرفی خانواده وی، چند رویداد مهم در میان این خانواده را به تصویر می‌کشد. اتفاق اول بازگشت «محمود وزیری» با بازی «امیر یل ارجمند» از سوییس به ایران پس از تحصیل در رشته پزشکی است. اتفاق دوم ورود دختری به نام «گلنار» با بازی نرگس محمدی به جمع خانواده وزیری است. گلنار که ورودش به داستان با اضطراب و هیجان همراه است، از شخصیت‌های اصلی معمای شاه است و شاهد حضور موثر او در قسمت‌های آینده نیز خواهیم بود.

دیگر اعضای خانواده وزیری:«گوهر خیراندیش» در نقش طوبی مادر خانواده، «آزاده اسماعیل خانی» در نقش نورآفاق دختر خانواده، «یوسف صیادی» در نقش امیر مسعود پسر کوچک خانواده و «محسن صادقی نسب» در نقش مش رمضون سرایدار خانه شخصیت‌های اصلی هستند که در خانه وزیری خواهیم دید. این خانواده فضایی گرم و صمیمی دارد و حضور شخصیت مش رمضون شیرینی و طنز خاصی را در آن ایجاد کرده است. جالب است بدانید ایفاگر این نقش، به عنوان مدیربرنامه ریزی در طول ساخت سریال معمای شاه حضور داشته است.

«جمشید مشایخی» در نقش استاد کمال دواتگر در کنار «ولی الله مومنی» در نقش آژان، «محمدرضا حق گو» در نقش ناپدری گلنار و «زویا امامی» در نقش نّیر مادر گلنار از دیگر بازیگرانی هستند که در قسمت دوم، معمای شاه میزبان آنهاست.

آشنایی با جنبه‌های دیگری از روحیه رضاشاه

وقایع این قسمت از سریال معمای شاه در سال 1318 رخ می‌دهد و بینندگان در این قسمت با جنبه‌های تازه‌ای از روحیه رضاشاه آشنا می‌شوند.

این سریال 80 قسمتی به نویسندگی و کارگردانی «محمد رضا ورزی» و تهیه‌کنندگی «علی لدنی» در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌شده است. 80 بازیگر اصلی، 520 بازیگر فرعی و بیش از 560 نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال 1391 تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند.

این سریال به‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های 1317 تا 1357 همزمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد. علاقه مندان علاوه بر رسانه‌های عمومی و رسمی می‌توانند اخبار و عکس‌های مربوط به این سریال را از طریق سایت رسمی معمای شاه به نشانی www. moamaeshah. ir، صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام به نشانی moamaeshahoffical و کانال رسمی سریال در تله گرام به نشانی https: //telegram. me/moamaeshah دنبال کنند.

زمان پخش و تکرار معمای شاه

این سریال جمعه شب‌ها ساعت 22 به صورت همزمان از شبکه یک سیما و شبکه HD پخش و در این زمان‌ها تکرار خواهد شد:

بامداد شنبه ساعت: 30/1 شبکه یک سیما

روز شنبه هر هفته: ساعت 30/9 و 40/14 شبکه یک سیما

روزهای دوشنبه: ساعت 45/19 شبکه یک سیما

روزهای پنج شنبه: ساعت 30/20 شبکه سه سیما

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تصنیف قدیمی ابوعطا-نرگس بیمار تو-شاه محمدی و امیر نوژن