سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری 131 سارق سابقه دار در طرح پلیس آگاهی


دستگیری 131 سارق سابقه دار در طرح پلیس آگاهیمیزان/ رئیس پلیس تهران از دستگیری 131 سارق سابقه دار در طرح پلیس آگاهی خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان پایتخت گفت: ماموران پلیس آگاهی تهران در 24 ساعت گذشته با انجام عملیات های مختلف موفق به دستگیری 131 سارق شناسایی شده در نقاط مختلف شهر و کشور شدند. وی ادامه داد: در این طرح 27 باند سرقت که در شهر تهران فعالیت می کردندند منهدم شد. به گفته رئیس پلیس تهران این متهمان در 5 استان و 13 شهرستان شناسایی و توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

ساجدی نیا از انهدام باند سند- نمره خودروهای سرقتی خبر داد و افزود: اعضای این باند پس از سرقت خودروها آنها را پس از سند نمره کردن، می فروختند. از اعضای این باند در چند استان دهها خودرو سرقتی کشف شد. وی با اشاره به انهدام باند سرقت منزل، تاکید کرد: اعضای این باند با همکاری سرایدارهای مجتمع های مسکونی وارد خانه مورد نظر شده و پس از بستن دست و پای صاحبخانه دست به سرقت می زدند. این متهمان در 300 کیلومتری شهر تهران در استانی دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: افراد دستگیر شده دارای سابقه کیف قاپی،زورگیری،سرقت منزل،سرقت خودرو و لوازم داخل آن هستند. 60 درصد این افراد نیز سابقه کیفری دارند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
دستگیری و درگیری پلیس با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ