برگزیدگان برنامه «موج شب» مجری می‌شوند


باشگاه خبرنگاران/ مهران رسام تهیه‌کننده برنامه «موج شب» از فاز جدید این برنامه گفت.
مهران رسام تهیه‌کننده برنامه «موج شب» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مرحله دوم این برنامه اظهار داشت: مرحله دوم این برنامه را آغاز کردیم که در ادامه فاز اول «موج شب» است و مسابقه پررنگ‌تر می‌شود. در این مرحله نفرات اول در چند گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در مورد لوکیشن‌ «موج شب» عنوان کرد: در فاز جدید برنامه تغییراتی را در دکور ایجاد کردیم، همچنین برای ضبط برنامه به لوکیشن‌های مختلفی مثل مدرسه و ... خواهیم رفت.

رسام با اشاره به اینکه در مرحله دوم 58 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: 58 نفر از برگزیدگان مرحله قبل در فاز جدید «موج شب» با یکدیگر رقابت می‌کنند که در نهایت نفرات برتر به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیون فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: «موج شب» در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای پخش می‌شود که شاید مرحله نهایی مسابقه را در قسمت 50 داشته باشیم.

تهیه‌کننده برنامه «یادگاری» در خصوص جوایز نفرات برتر بیان کرد: در حال مذاکره با سرمایه‌گذار برنامه هستیم که جوایزی را برای نفرات برتر در نظر خواهیم گرفت، اما بهترین جوایز همین دیده شدن شرکت کننده‌ها و انشاء الله مجری شدن آن‌ها خواهد بود.

وی در پایان مطرح کرد: از زحمات مدیر محترم شبکه و همچنین مدیر گروه اجتماعی و همکاری خوب آن‌ها برای ساعت پخش برنامه و ... تشکر می‌کنم. امیدوارم باز هم شاهد تولید چنین برنامه‌هایی در تلویزیون باشیم.


ویدیو مرتبط :
برنامه موج شب