سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت 50 تروریست تکفیری توسط ارتش سوریه


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع میدانی خود در حومه ادلب اعلام کرد که 35 عضو گروه تروریستی موسوم به 'جیش الفتح' در درگیری با ارتش به هلاکت رسیدند.
این منابع افزودند: ارتش و نیروهای مسلح دریک عملیات بی نظیر در روستای دیر سنبل در جنوب شهر ادلب هفت تروریست را کشتند.
ارتش و نیروهای مردمی با یورش به مراکز و محل تجمع گروه تروریستی جبهه النصره در غرب شهر معره النعمان، یکی از فرماندهان تروریست ها به نام 'محمد شیروط' را به همراه تعدادی از نیروهای وی ازپای درآوردند.
به گفته این منابع، 'رافت عبدالرزاق الحمود' از فرماندهان گروه موسوم به جبهه انقلابیون سراقب و سه نفر از همراهانش براثر انفجار بمب در شهر سراقب به هلاکت رسید.
جبهه انقلابیون سراقب شامل تروریست هایی از کشورهای مختلف است که پول و سلاح مورد نیاز خود را از عربستان دریافت می کنند.
براساس این گزارش، 23 تروریست عضو جبهه النصره نیز در حمله ارتش سوریه به شهرک احسم و حومه معره النعمان به هلاکت رسیدند.
دراین عملیات، چهار مقر و محل تجمع تروریست ها و اسلحه و مهمات آن ها منهدم شد.
در ریف شمالی درعا نیز یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه با کمینی در مسیر تروریست های مورد حمایت رژیم صهیونیستی و منهدم کردن چند خودرو، دستکم15 تروریست را کشتند یا زخمی کردند.
یک منبع آگاه نظامی دراین باره گفت: یگان های ارتش یک خودرو تروریست ها را در محله العباسیه در اردوگاه آوارگان درعا که مسیر اصلی ورود تروریست ها و تامین سلاح و مهمات مورد نیاز آن ها از اردن است منهدم کردند.
وی افزود: دراین عملیات با انفجار بمب های کارگذاشته شده در مسیر حرکت تروریست ها در روستاهای شیخ مسکین و انخل 15 تروریست کشته یا زخمی شدند و خودروهای حامل آن ها منهدم شد.
گروه های تروریستی در صفحات خود در شبکه های اجتماعی به هلاکت 'عاهد محمد الحوامده' فرمانده گردان موسوم به خلفای راشدین در شیخ مسکین اعتراف کردند.
شبک ** 6116 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جوبر - هلاکت تروریست تکفیری توسط تانک ارتش سوریه