علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



همایش تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد بروجن برگزار شد


به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجن در این همایش گفت: مهم ترین رسالت دانشگاه ها در این فضای پرسرعت فناوری اطلاعات، پیشرفت، پرورش و تربیت دانشجویان پژوهشگر است.
احمد بهرامی اظهار داشت: موتور محرک دولت ها و ملت ها پژوهشگرانی هستند که تلاش دارند با تربیت علمی خود توسعه یافتگی را به دنیا عرضه کنند.
دبیر همایش فناوری اطلاعات نیز گفت: این همایش فرصتی را ایجاد کرد تا پژوهشگران جوانی که به تازگی به این عرصه قدم نهاده اند بتوانند با اساتید این حوزه ارتباط برقرار کنند.
تقی جاودانی تصریح کرد: بیش از 200 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسید که از این تعداد 60 مقاله پذیرفته شده و 12 مقاله آن بصورت سخنرانی و مابقی بصورت پوستر در همایش ارائه شد.
عضو هیات علمی کامپیوتر واحد بروجن افزود: این مقالات در چهار محور مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر و فناوری اطلاعات مورد داوری و ارزیابی استادان و متخصصان این رشته قرار گرفته و برای ارائه یا پوستر به دبیرخانه معرفی شدند.
جاودانی گفت: این همایش تحت حمایت پایگاه سیویلیکا و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قرار دارد و تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می شوند.
به گزارش ایرنا،مرکز شهرستان بروجن در فاصله 60 کیلومتری مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد .
7361/2097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنفرانس مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات