سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استفاده از گونه‌های گیاهی کم‌آبی‌خواه راهکاری برای حفاظت از منابع آب است


به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران، رضا شایسته از تشکیل دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهارستان به ریاست فرماندار این شهرستان و حضور سایر ادارات و نهادها در محل فرمانداری شهرستان خبر داد.

در این جلسه که به‌منظور بررسی وضعیت شهرستان به لحاظ میزان منابع آب و مشکلات ناشی از خشک‌سالی‌های اخیر برگزار شد، فرماندار شهرستان از مسئولین خواست که در خصوص حفظ منابع آب با جدیت تلاش کنند تا بتوانیم بحران کم‌آبی که در حال حاضر کل کشور با آن مواجه است را پشت سر بگذاریم.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بهارستان نیز در این ارتباط به بیان مسائل مهم از جمله ساماندهی حریم بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های موجود در سطح شهرستان بهارستان و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه در خصوص مصرف بهینه از منابع آبی در بخش کشاورزی، شرب، صنعت و سایر مصارف پرداخت.

وی در پایان متذکر شد: استفاده از استراتژی‌های حفاظتی در بخش فضای سبز شهری از جمله استفاده از گونه‌هایی که به آب کمتری نیاز داشته باشند، آبیاری فضای سبز با استفاده از آب‌های نامتعارف و استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای نیز باید مد نظر قرار گیرد.

در ادامه جلسه سایر اعضا توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های انجام شده پیرامون مصوبات جلسه قبل ارائه و به بحث و بررسی و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/3154/ی

http://fna.ir/FF0Z9J


ویدیو مرتبط :
چالش سطل آب یخ در بحران کم آبی شکر آباد