سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نخستین زن داعشی سعودی محکوم شد


نخستین زن داعشی سعودی محکوم شدالعالم/ یک دادگاه عربستانی اولین حکم قضایی را علیه یک زن به اتهام بیعت با گروه تروریستی داعش صادر کرد.
این دادگاه عربستان، "أم اویس" دانشجوی 27 ساله مقطع تحصیلات تکمیلی را به اتهام دست داشتن در فعالیتهای جاسوسی به شش سال زندان محکوم کرد.
به نقل از روزنامه "الرأی العام" چاپ کویت، این دانشجو، که تحت تأثیر دایی خود به داعش علاقمند شده بود، از طریق شبکه های اجتماعی با ابو بکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش بیعت کرده و نسبت به انتشار بولتنهای تبلیغاتی برای این گروه تروریستی اقدام می کرد.
"أم اویس" همچنین در صفحه تویتر خود از عملیات تروریستها در استان شروره در جنوب عربستان در سال 2013 که در آن چهار عنصر امنیتی عربستان کشته شدند، حمایت کرده بود.



منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
دستگیر شدن داعشی سعودی