ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نامه حراست وزارت ورزش به اژه‌ای درباره پرونده مدیران گذشته پرسپولیس


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 17:28

نامه حراست وزارت ورزش به اژه‌ای درباره پرونده مدیران گذشته پرسپولیس

ایرنا/ مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، گفت: این وزارت خانه پرونده مدیران گذشته باشگاه پرسپولیس را به قوه قضاییه ارجاع و پیگیری های لازم را برای صدور رای در این زمینه انجام داده است.
رضا حسنی خو روز یکشنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات، گفت: در روز های اخیر نامه ای را به محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در خصوص پرونده مدیران گذشته پرسپولیس ارسال کردم تا هرچه سریعتر در رابطه با این پرونده رای لازم صادر شود.
وی در خصوص برخورد با زمین خواران پروژه نقش جهان اصفهان، اظهار کرد: با همکاری تمام دستگاه های مربوطه بیش از 300 میلیارد تومان به بیت المال بازگشته است و اقدامات مناسبی برای بازگرداندن زمین های زیادی به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته است.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اجاره دادن اماکن ورزشی ماده 88، افزود: گزارش جامعی در این باره تهیه شده است که یک نمونه از آن افزایش 10 برابری درآمد استان تهران از یک به ده میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تا اماکن ورزشی را به صورت کامل واگذار کند و یا به صورت اجاره های بلند مدت به افراد تحویل دهد تا بهره بری بیش از 12 هزار اماکن ورزشی در کشور افزایش یابد.
حسنی خو درباره مصاحبه های دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی علیه یکدیگر در چند روز گذشته و واکنش وزیر ورزش و جوانان در این مورد، گفت: وزیر ورزش و جوانان در نشستی که با اعضای فدراسیون فوتبال داشت، گوشزدهای لازم را در این زمینه به آنان اعلام کرد به گونه ای که در روزهای اخیر این جو بهبود یافته است.
بیست و یکمین نماشگاه مطبوعات روز گذشته با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» و با حضور بیش از 700 رسانه در 567 غرفه در مصلی تهران آغاز به کار کرد.
این رویداد بزرگ رسانه ای کشور همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان و مسوولان خواهد بود و 22 آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ویدئو: حواشی جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با وزارت ورزش