ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاپیتان تراکتور مقابل استقلال غیر قانونی بازی کرد؟


کاپیتان تراکتور مقابل استقلال غیر قانونی بازی کرد؟کاپ/ مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: مهدی کیانی مشکلی برای همراهی تیم تراکتورسازی مقابل استقلال نداشته و در حال حاضر یک کارته است.
مصطفی شهبازی در این باره که عنوان شده مهدی کیانی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر 5 کارت زرد دریافت کرده و نمی توانسته مقابل استقلال به میدان برود اظهار داشت: طبق آئین نامه سازمان لیگ کارتهای زرد پس از انتقال بازیکنی از یک باشگاه به باشگاه دیگر پاک می شود. تنها جرائمی که با بازیکن به باشگاه جدید منتقل می شود محرومیت ها هستند.
وی توضیح داد: مهدی کیانی چهار کارت زرد خود را در باشگاه گسترش فولاد تبریز دریافت کرد که پس از دریافت کارت سوم محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر گذاشت. کارت زرد چهارم او مقابل ذوب آهن بود که پس از آن در نیم فصل به تراکتور رفت. به این ترتیب کارت زرد آخر این بازیکن پاک شده محسوب می شود و کیانی با دریافت کارت مقابل ملوان در حال حاضر یک اخطاره است.
عضو سازمان لیگ اضافه کرد:اگر بازیکنی پس از دریافت کارت سوم به باشگاه جدید منتقل شود محرومیت خود را در باشگاه جدید به همراه خواهد داشت. اما در غیر این صورت هیچ مشکلی برای همراهی تیم جدید مشکلی وجود نخواهد داشت. از این رو حضور مهدی کیانی درترکیب تراکتورسازی کاملا قانونی و بدون اشکال بوده است.
براساس این گزارش از روز گذشته این شائبه به وجود آمده بود که مهدی کیانی پس از دریافت کارت زرد پنجم خود مقابل ملوان قادر به همراهی تراکتور مقابل استقلال نبوده است.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
‫به مناسبت بازی استقلال و تراکتور که به دربی ایران شهرت دارد یکی از گل های فرهاد مجیدی به تراکتور‬‎