فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازیگر «مرد شش میلیون دلاری» درگذشت


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «مارتین ای بروکز»، بازیگر سینما و تلویزیون هالیوود روز گذشته براثر مرگ طبیعی در ۹۰ سالگی درگذشت.

این بازیگر آمریکایی بیش از همه برای بازی در مجموعه تلویزیونی «مرد شش میلیون دلاری» در دهه ۷۰ میلادی شهرت دارد.

مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی «مرد شش میلیون دلاری» به کارگردانی چند کارگردان از جمله «رضا بدیعی»، کارگردان ایرانی‌الاصل ساکن آمریکا ساخته شد.

این مجموعه دربارۀ فضانوردی به نام استیو آستین (با بازی لی میجرز) است که در یکی از مأموریت‌ها سقوط می‌کند و به کما می‌رود و دست‌ها و پاهای او به‌شدت آسیب می‌بینند، طوری که تقریباً از بین می‌روند. دانشمندان، طی یک عمل جراحی مخفی، دست‌ها و پاهای او را با اعضای مصنوعی (مکانیکی) عوض کرده و حتی یکی از چشم‌هایش را به‌صورت مصنوعی کار می‌گذارند. بدین ترتیب "استیو" دارای قدرت فوق‌العادۀ فراانسانی می‌شود. در هر قسمت این مجموعه، داستانی جداگانه برای قهرمان فیلم رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ZI8RIB


ویدیو مرتبط :
بازیگر مختارنامه درگذشت