سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



مهمترین تصادف جاده‌ای 24 ساعت گذشته/ فوت دو نفر به دلیل سیل و آب‌گرفتگی


سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهترین حوادث 24 ساعت گذشته در کشور گفت: بیش از 800 نفر طی 5 روز گذشته در 4 استان به دلیل سیل و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدمصطفی مرتضوی در رابطه با مهمترین حادثه جاده‌ای 24 ساعت گذشته اظهار داشت:‌تصادف 3 دستگاه سواری پژو 405، پژو روآ و سمند ساعت 16:27 روز گذشته در محور بوکان به میاندوآب در 3 کیلومتری پایگاه موقت ملایر ـ بوکان سبب حادثه دیدن 10 مسافر شد.

وی افزود: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و نیروهای هلال‌احمر بلافاصله پس از وقوع حادثه جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به محل اعزام شدند. تعدادی از مصدومین نیز توسط نیروهای اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان و مرکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی از 17 تا 21 اسفند اظهار داشت: 4 استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان دچار سیل و آب‌گرفتگی شده است که در واقع 21 شهرستان سروان، ایرانشهر، زابل، هیرمند، سیب‌وسران، دلگان، نیک‌شهر، زیرکوه، سرپیشه،‌ درمیان، نهبندان، قائنات، بم، فاریاب، قلعه‌گنج، رودان، کهنوج، ارزوئیه، رودان، میناب و بندرعباس دچار حادثه شده است.

مرتضوی با تأکید بر اینکه بیش از 800 نفر در این حادثه امدادرسانی شده‌اند،‌گفت: حدود 180 نفر نیز اسکان اضطراری یافته و 51 نفر به مناطق امن انتقال داده شدند.همچنین یک نفر در اثر این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: متأسفانه در اثر سیل و آب‌گرفتگی در نیک‌شهر واقع در روستای چانس به علت گرفتار شدن وانت در سیلاب دو نفر جان خود را از دست دادند. نیروهای امدادی همچنین اقدام به تخلیه آب از 51 واحد مسکونی کرده و 34 دستگاه چادر و 361 تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!