فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزیدگان جشنواره ملی داستان كوتاه « سقلاتون » درگچساران معرفی شدند


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، جشنواره ملی داستان كوتاه « سقلاتون » به منظور ارتقاء توان نویسندگان، بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید در شهرستان گچساران به كار خود پایان داد و نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند.
در بخش آزاد رتبه اول به انوشه منادی از بابل، رتبه دوم به عباس باباعلی از تهران و رتبه سوم به سعید تورك از تهران تعلق گرفت.
در بخش بومی رتبه های اول تا سوم به حسین فعله گری از كرمانشاه، میثم فرهمندیان از گچساران و حجت مهر علیزاده از همدان اعطا شد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد در اختتامیه جشنواره ملی داستان كوتاه « سقلاتون » گفت: 850 اثر از سراسر كشور به دبیرخانه جایزه ملی سقلاطون ارسال شد كه از این تعداد 700 اثر در بخش آزاد و 150 اثر در بخش بومی بود.
رضا دهپانی پور بیان كرد: از این تعداد 34 اثر در دو بخش بومی و آزاد به مرحله نهایی نخستین جایزه ملی داستان كوتاه سقلاتون راه‌یافت.
وی ابراز كرد: این جشنواره ملی از سوی دو داور صاحب نام عرصه ادبیات كشور و چهار داور استانی داوری شد.
دهبانی پور برگزاری كارگاه های آموزشی را از مهمترین برنامه های این اداره كل در سال 95 اعلام كرد و افزود: با برگزاری این دوره های آموزشی می توان گام های محكم تری در عرصه هنر برداشت.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت تدبیر و امید گام های مهمی در زمینه زیر ساخت های فرهنگی در این استان برداشته شد.
2082/6162 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم عمار