فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدارس مقاطع تحصیلی شهر مهران فردا تعطیل است


مراد ناصری شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصمیم با توجه به اینکه هنوز عملیات ورود زائران از مرز مهران تمام نشده و برای سهولت در تردد زائران و همچنین اسکان موقت و احتمالی آنان در مدارس، گرفته شد.
وی افزود: البته یکی از دیگر از دلایل اتخاذ تصمیم تعطیلی مدارس شهر مهران، ازدحام جمعیت و همچنین تعداد زیاد خودروهای زائران در شهر است که تردد برای ساکنان بویژه دانش آموزان را مشکل می کند.
ناصری تاکید کرد: این تعطیلی تنها منطقه مرزی مهران را شامل می شود و مدارس مناطق دیگر این شهرستان باز است.
وی یادآور شد: مدیران و معاونان مدارس شهر مهران فردا نیز همچون ایام تعطیل هفته گذشته باید در محل کار خود حضور داشته باشند.
هفته گذشته نیز بدلیل ورود زائران به مهران برای خروج از کشور و شرکت در آیین اربعین حسینی مدارس این شهرستان تعطیل شده بود.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران برای شرکت در آیین اربعین حسینی است، تا ساعت 18 عصر امروز بیش از 800 هزار زائر از این مرز وارد کشورمان شدند.
در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از به عتبات عالیات سفر کردند که حدود 55 درصد آنها از طریق مرز مهران بوده است.
9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشهد سفید پوش شد/ فردا مدارس همدان تعطیل است