سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حرم مطهر رضوی در شب میلاد جواد الائمه (ع) گلباران شد


به گزارش ایرنا، امروز زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مسرور از میلاد جواد الائمه (ع) به میعادگاه عاشقان اهل بیت (ع) در میدان شهدای مشهد آمدند تا با حضور در مراسم جشن میلاد، سهمی در شادی مومنین و عرض تبریك به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) داشته باشند.
ویژه برنامه شب میلاد جواد الائمه (ع) عصر یكشنبه با برنامه ریزی كانون فرهنگی و هنری جواد الائمه (ع) در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شد و متولیان این كانون سه هزار شاخه گل، شربت و شیرینی و سربندهای منقش به نام حضرت امام جواد (ع) را بین شركت كنندگان توزیع كردند.
برگزاری مسابقه طبخ كیك به نام حضرت امام جواد (ع) و توزیع كیك های طبخ شده بانوان شركت كننده در این مسابقه بین حاضرین، اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام معادی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی و مولودی خوانی ذاكران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از ویژه برنامه های شب میلاد در عرصه میدان شهدا بود.
همچنین به مناسبت شب میلاد امام جواد (ع) نورافشانی گسترده ای در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی انجام گرفت و سراسر منطقه اطراف حرم غرق نور شد.
حاضرین در مراسم جشن میلاد در حالی كه شاخه های گل در دست داشتند به سوی حرم مطهر رضوی حركت كرده و پنجره فولاد در صحن جمهوری اسلامی را گلباران كردند،
این مراسم در رواق دارالهدایه با حضور هیات های مذهبی، مردم و مسئولان مشهد و اجرای برنامه های شاد معنوی، تجلیل از 9 فرزند از خانواده های شهدای مدافع حرم كه نام مبارك جواد را داشتند، ادامه یافت.
7489 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گلباران حرم مطهر رضوی - همزمان با میلاد امام جواد (ع)