سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مولاوردی نگاهی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت داشته باشد


لاله افتخاری در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: اینکه تا کنون هیچ گزارشی از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مورد هزینه کرد بودجه سال جاری ارائه نشده است نشان‌دهنده کم کاری دولت است و اینکه از این قانون اطلاع نداشته باشند شرایط را بدتر می‌کند.

وی ادامه داد: بهتر است معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نگاهی به قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که در اواخر سال گذشته تصویب و به قانون دائمی تبدیل شد نگاهی داشته باشد چرا که در آنجا معاونت امور زنان مکلف شده است هر 6 ماه یکبار گزارش بودجه را از دستگاه‌های ذیربط اخذ و به مجلس ارائه دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در ماده 19 این قانون آمده است، معاونت‌های امور زنـان و خانواده و علمی و فناوری ریاست جمهوری و شورای تخصصی توسعه فعالیت‌های قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی مجازند فعالیت‌های اجرایی خود را در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های مورد نظر از طریق دستگاه‌های اجرایی در چهارچوب تفاهمنامه فی‌مابین از محل اعتبارات پیش‌بینی‌شده مربوط به خود در قوانین بودجه سنواتی به انجام رسانند. شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاونت امور زنان و خانواده موظف هستند گزارش عملکرد این ماده را از دستگاه‌های اجرائی ذی‌ربط اخذ و هر 6 ماه یک‌بار به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/A4EIY0


ویدیو مرتبط :
پایان بررسی طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در مجلس