فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«شب کوک» در شب میلاد پیامبر(ص) روی آنتن شبکه نسیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سری جدید مسابقه موسیقی و خوانندگی «شب کوک» با فضایی جدید، دکوری متفاوت و عواملی با تجربه و حرفه‌ای سه شنبه 8 دی ماه همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) پخش می‌شود.

در برنامه افتتاحیه سری دوم، با مروری به اتفاقات سری نخست، برای نخستین بار قرار است داوران این برنامه یعنی فریدون آسرایی، فرهاد برنجان و مهدی یغمایی به اجرای زنده بپردازند تا افتتاحیه این برنامه موسیقی غافلگیری جالبی را برای بینندگان و علاقمندان این برنامه تلویزیونی داشته باشند.

سری دوم برنامه «شب کوک» قرار بود اوایل دی ماه از شبکه نسیم روی آنتن برود ولی با توجه به اضافه شدن «مسعود فروتن» به عنوان کارگردان تلویزیونی به این برنامه و تغییرات محتوایی در روند تولید آن و دکور و لوکیشن جدید، آغاز پخش دور دوم این برنامه با تاخیری کوتاه رو به رو شد تا افتتاحیه این برنامه و سری جدیدش از سه شنبه 8 دی ماه استارت بخورد.

پس از این افتتاحیه ویژه، سری دوم این برنامه با چند روز فاصله از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود تا شرکت کنندگان این برنامه شانسشان را برای کسب رتبه نخست این مسابقه خوانندگی امتحان کنند.

فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان داوران سری دوم مسابقه خوانندگی «شب کوک» هستند و هادی و مجید دمیرچی نیز تهیه کنندگان این برنامه هستند.

مسعود فروتن کارگردانی تلویزیونی این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارد و «باربد بابایی» نیز کارگردان هنری آن است.«شب کوک» از اوایل هفته آینده به صورت منظم از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برنامه شب کوک شبکه نسیم-2