پاییز و زمستان امسال، چه رنگی مد است؟(+تصویر) -آکا


,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy]

پاییز و زمستان امسال، چه رنگی مد است؟(+تصویر) -آکامدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش عروس,جدیدترین انواع لباس عروس استین دار,مدل لباس خواب عروس,تصاویر زیبای سرویس طلای ایرانی,

آکاایران: پاییز و زمستان امسال، چه رنگی مد است؟(+تصویر)

آکاایران: چه رنگی مد است؟» این سوالی ست که برای دو قشر بزرگ همیشه مطرح است: تولیدکنندگان و مصرف کنندگان. و این دو گروه تقزیبا تمام صنعت مد را می چرخانند!

چه رنگی مد است؟» این سوالی ست که برای دو قشر بزرگ همیشه مطرح است: تولیدکنندگان و مصرف کنندگان. و این دو گروه تقزیبا تمام صنعت مد را می چرخانند! پس این پرسش یکی از مهمترین پرسش هایی ست که در زمینه مد همیشه مطرح است و همیشه باید به آن پاسخ گفت.

,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy]

رنگ مد امسال برای خانم ها قرمز است. یا به عبارت بهتر: قرمز تم اصلی رنگ های پوشاک زنانه ی امسال است.   قرمز رنگ گرم و هیجان انگیزی است و به قول والنتینوی مشهور و پادشاه مد معاصر، قرمز همیشه رنگی زنانه و مد است. علاوه بر این قرمز گوجه ای یکی از مهمترین رنگهای پاییز و زمستان امسال است. رنگهای اصلی این فصل، از رنگ های غنی برگ های پاییزی، آبی آسمانی، رنگهای خاکی سوخته و رنگهای قرمز تند گرفته شده است.

 

رنگهای جدید این فصل رنگ مایه های تند و گرم است و رنگهای غالب این فصل: قرمز گوجه ای، آجری سوخته، بلوطی، سوبیایی(قرمز مایل به قهوه ای)، عسلی، کهربایی تند و دارچینی است. رنگهای سفالی و قرمز مایل به قهوه ای، برنزی طلایی، قهوه ای مایل به زرد، شکلاتی گرم و آلویی هم در این فصل وجود دارد. یک سری رنگ های دیگر هم در این فصل شاید به چشم بیاید که اکثر آن ها پایه ی قرمز دارند و البته بعضی هم نه. مثل صورتی مات، شرابی، شاه بلوطی (خرمایی مایل به قرمز)، زرشکی تیره، شاه توتی، زیتونی، پسته ای، یاقوتی تیره، آبی مایل به خاکستری و آبی مایل به سبز تند است.

,مدل مانتو حاشیه دار,مدل مانتو طرح دار تابستانی,مدل های جدید ارایش  عروس,[categoriy]

در مقایسه با رنگهای پاییزی، رنگمایه های سفید و برفی زمستانی کمتر مورد نظر برخی از طراحان بوده است .

اما قوی ترین و مهمترین رنگهای پاییز و زمستان ۲۰۰۹ قرمز گوجه ای است و بعد از آن ارغوانی، آبی مایل به خاکستری و ارغوانی مایل به آلبالویی است.

گردآوری:گروه سبک زندگی سیمرغ

 

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - shikweb.com


ویدیو مرتبط :
مد پاییز و زمستان 2015 پوشاک تاکو آلمان-alo.ir