ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قوچان‌نژاد: رئیس زمین بودیم/خیلی زود گل خورده را جبران کردیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: بازی خطرناکی نبود چرا که به خوبی جریان بازی را کنترل کردیم و به نوعی رئیس زمین بودیم.

وی ادامه داد: یک گل الکی خوردیم و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم البته باید بگویم فوتبال همین است و گاهی تیم‌ها روی اتفاق گل می‌خورند. خوشبختانه امروز توانستیم کیفیت فوتبال ایران را نشان دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با گوام خاطرنشان کرد: آن بازی هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما برای کسب سه امتیاز به آنجا می‌رویم که امیدوارم موفق شویم و به اهداف خودمان برسیم.

قوچان‌نژاد درباره بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی گفت: هر وقت برای تیم ملی بازی می‌کنم افتخار می‌کنم. خدا را شکر خیلی زود گل خورده را جبران کردیم و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

وی همچنین درباره عکسی که بعد از اخراج سرمربی اسرائیلی چارلتون در صفحه مجازی خود گذاشته بود، گفت: این عکس معنای خاصی نداشت. طبیعی است وقتی یک مربی در مدت 2 ماه نمی‌تواند پیروزی کسب کند اخراج شود. وظیفه من فقط گل زدن و تمرکز روی موفقیت تیم است. روی مباحث مدیریتی نمی‌توانم نظری بدهم.

قوچان‌نژاد درباره بازی مقابل گوام، عنوان کرد: 4-3 روز در این کشور برای بازی فرصت داریم و می‌توانیم ریکاوری کنیم. امیدوارم نتیجه رفت را تکرار کرده و با دست پر برگردیم.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
گل قوچان نژاد