فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برنامه های فرهنگی در اولویت کاری دانشگاه پیام نور کرمانشاه قرار دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن سعیدی پور روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه که در سرسرای جلسات دانشگاه پیام نور برگزار شد اظهار کرد: امضای این تفاهم نامه مزایای زیادی دارد از جمله این که به طرفین در اجرای برنامه های متعدد فرهنگی خود کمک زیادی می کند.
وی ادامه داد: یکی از بندهای این تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم است و با توجه به اینکه کانون قرآن و عترت دانشگاه در هر 14 واحد و مرکز دانشگاهی ما در سطح استان فعال است می توان کارهای خوبی در این راستا انجام داد.
سعیدی پور گفت: یکی دیگر از بندهای این تفاهم نامه مربوط به برگزاری نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال است که با توجه به ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد کرمانشاه و همچنین علاقه مندی و استعدادهایی که در دانشگاه پیام نور وجود دارد اجرای این بند نقش بسزایی در پیشبرد برنامه های فرهنگی خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی فرهنگی و هنری نیز در تفاهم نامه آمده است، گفت: با اارئه نیازسنجی از سوی دانشگاه پیام نور و استفاده از تجربیات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مربیان خوبی که در اختیار دارند در این بخش نیز می توان کارهای خوبی صورت داد.
وی تاکید کرد: در پایان این دوره های آموزشی نیز گواهینامه معتبر به صورت مشترک از سوی دانشگاه پیام نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افرادی که دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، صادر می شود.
سعیدی پور در پایان برگزاری همایش های علمی و پژوهشی مشترک را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که هم پیام نور و هم اداره فرهنگ و ارشاد استان روی آن اهتمام جدی خواهند داشت.
برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در سه سطح دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی، برگزاری جشنواره های قرآنی، هنری و فرهنگی، تشکیل اتاق فکر قرآنی، برگزاری نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال در سطح واحدهای دانشگاهی پیام نور استان، برگزاری دوره های آموزش فرهنگی و هنری و برگزاری همایش های علمی و پژوهشی از مفاد این تفاهم نامه است.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شبکه اشراق - تاریخچه انقلاب فرهنگی - گفتگوی ویژه خبری دکتر موسوی ریاست دانشگاه پیام نور استان زنجان